zagan, coś więcej powiesz, dlaczego polecasz etc.??
Ja w swoim B5 miałem przez 5 dni karton, bo termostat padł i w trasie temperatura spadała poniżej 90 i przez to więcej palił :P ale tylko dlatego
Maru 123, ciekawy temat. Sam dojeżdżam na uczelnię 6 km i auto nigdy nie jest rozgrzane. Poza tym potrafię przejechać 12 km z Wrocławia na wieś do rodziców, gdzie temperatura silnika też nie osiągnie 90. Ale wtedy obroty silnika (na każdym biegu) nie przekraczają 2 tys.
Teść w firmowym passacie BKD z DSG wracając z pracy przy ujemnych temperaturach potrafi przejechać 25 km i silnik też się nie rozgrzeje. Ale ma cały czas z górki, a spalanie wychodzi poniżej 5l
Ja w swoim B5 miałem przez 5 dni karton, bo termostat padł i w trasie temperatura spadała poniżej 90 i przez to więcej palił :P ale tylko dlatego
Maru 123, ciekawy temat. Sam dojeżdżam na uczelnię 6 km i auto nigdy nie jest rozgrzane. Poza tym potrafię przejechać 12 km z Wrocławia na wieś do rodziców, gdzie temperatura silnika też nie osiągnie 90. Ale wtedy obroty silnika (na każdym biegu) nie przekraczają 2 tys.
Teść w firmowym passacie BKD z DSG wracając z pracy przy ujemnych temperaturach potrafi przejechać 25 km i silnik też się nie rozgrzeje. Ale ma cały czas z górki, a spalanie wychodzi poniżej 5l
Komentarz